Thursday, November 26, 2009

sirih pulang ke gagang...

exam microsoft certification da abeh smalam n luckily passed...
dier kater tunggu jer sijil yang bill gates nak sign 2 sampai umah...
abeh exam kene tampal tayar motor anep yang bocor lak...
pastuh follow megat nak blaja driving then tros men futsal...
aktiviti malam lak, bawak keter lah g hantar pizi ngan topek...
panjangnyer mengarut...

ok...b2t, malam smalam tepat kol 2:15:37 pengembaraan geng budak2 UMT balik ke KL...(padahal yg gerak 3 orang jer...)
thanks 2 hafriz coz tumpangkan aku ngan kamal balik ke KL...
perjalanan yang memenatkan...padahal dok kat seat sebelah driver jer...
pada awal perjalanan aku dok kat depan borak2 ngan hafriz yang tengah melayan walkie talkie nyer berborak2 ngan member beliau sambil drive keter...
pastuh sampai kat chendor brenti jap coz kamal ngan hafriz da kebuloq...
lepas makan jer kitorang sambung pengembaraan...lepas dalam 1 jam mater aku laloq giler...xtau pehal...
ltey sangat kot...
kalo aku tido riso hafriz bawak kete layan sorang2 xder teman...maser 2 aku usha kamal yang dok kat blakang da cam lena jer tp biler aku tanyer dier kater x tido...aku gegar kaki dier, die wat bodo jer...
biler sampai at R&R maner tah aku pon tuka seat ngan kamal...dier dok depan lak borak ngan hafriz...waa...time 2 nikmat coz aku membute x ingat dunie...
tau2 aku da sampai kat R&R maner tah benti tok solat subuh...
sume da solat pengembaraan diteruskan...tapi pe jadi kat perjalanan 2 aku x tau coz aku lena diulit mimpi...biler dalam kol 8:13:29 tau2 aku da masuk area ampang...
aku jage jer diorang g mapley yang dekat ngan bangunan pentadbiran syarikat Maicon...breakfast...
da abeh minum hafriz tunjuk umah dier dari jauh pastuh hantar kitorang sampai lrt ampang...
nek star pastuh aku turun kat BTS n sambung nek ktm sampai batang benar...tunggu spupu jemput jap then sampai uma dalam kol 10:37:53...
yay...sampai pon uma...ingatkan nak rileks jap...baru amek bantal aku dihulur kunci motor suro g pasar beli ayam tok wat rendang tok esok...
siolan tol la...g beli cepat2 pastuh sampai jer umah sambung membute sampai kol 3:10:38...

hahaha...pengembaraan yang bez...

saya selaku tuan empunya blog mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA kepada semua rakan2 dan taulan, dan kepada lembu-lembu serta kambing-kambing yang akan disembelih pada pagi esok...(tah mender r gamba nih disebat...hahaha...)

2 comments:

deloo said...

yayyy~ade pic uncle ensem ni!
hahaha..=P

sliper_jepun said...

hahaha...
tibe2 pakcik 2 dapat ensem...