Saturday, November 28, 2009

fat.fatty.fatness :P


hoittt! HAHA.lupe nak bagi salam. assalamualaikum. :)
blog kelihatan sepi.owner yg sorang lg tanak update entri ke?
hehe.sian kat blog ne.tape2..meh sini kite update same2 ye.

okeh.kali ini giliran aku pulak nak cerita pasal lemak.
hari tu,ada orang cerita pasal lemak badan boleh dijual kan?
hari ini nak gedik-gedik cerita pasal new fenomena yang macam
tengah meletup dkalangan remaja,makcik2,pakcik2,datin,datuk
pendek kata semua lah! JUSMATE 5..* cik ada mesti suka entri ni.


sejak kebelakangan ini..*ayat skema..haha.aku tengok da semakin
banyak iklan-iklan pasal JUSMATE 5 dekat majalah,paper,on the
internet and so on. ada jugak insan yang promote produk
berkesan ini dekat aku.tp..giloss ke ape kan? tibe-tibe je nak kurus.
gilee tak sanggup.hoihhh..aku sayang lemak aku la.HAHAHA..tak
sanggup nak buang. sebab bagi aku,jadi kurus tuh macam satu
peristiwa ngeri yang sangat dasyat untuk dilalui.hek~ teruja
tak dengar? pelik kan ? perempuan biasanye suka kalau jadi kurus.
aku pulak.terbalik..ade story disebalik ketakutan aku ini.
tak perlu la nak diceritakan dekat blog ni.nanti terfaymes karang.
HAHAHA. malu la aku..*sangat perasan =P

okeh.back to the story..pada aku la.produk ni memang sangat
berkesan kot sebab aku tengok ramai yang berjaya kurangkan berat
badan diorang bile pakai produk ni.good la..teruja pon ade.yela..
produk yang diasaskan anak melayu kan.mestilah bangga!
tapi yang aku tak berapa nak sukenya..ada la certain people yang
berat badan dia dalam BMI normal or kite tgok dia pon okay je.
tak gemok pon but still berusaha keras beli produk ni untuk jadi
kurus kerempeng macam pembaris. for what? weird tau .

kita tengok dia dah cukup kurus da.tapi dia pulak merasekan diri
dia gemok.beli JUSMATE banyak bagai..makan pulak diet lebih-
lebihan.tak makan nasik.makan sayur and buah saje? ruginya jadi
manusia. =.=" kalau tergolong dlm golongan yg obesiti tahap bahaya
takpela jugak.ini golongan kurus keding yang tak cukup zat besi..
*ehhh..aneroksia kah kamu? so scared tau kurus-kurus nmpak tulang ni!

kepada golongan2 seperti yg dinyatakan diatas. just be urself kay?
jaga pemakanan dan BMI yg ideal tu pun da cukup.tamaulah nak
kuruskurus bagai..mcm pembaris yang tak ade shape tuh.seriosly
rasa sgt kasihan. oh..aku tak ape.aku sukee gemokk.*padahal tak
boleh kurus pon.haha..korang tak suke aku gemok? suke hatilah !
aku tak mintak dikasihani dan disukai *cehh..tibe-tibe emo..=P

okelah.tu aje nak merepek.bosan dimalam hari..teringat pulak
kawan yang ade masalah lemak ni..so,byebyebye! nyte..

P/S : sukenyeee makan nasik lemak! :)




2 comments:

sliper_jepun said...

bukan xmo update...
xder duit nak g cc...
hehehe

ada said...

oih~
jusmate!!!!!